Poznaj Atopis nova clear !

Witajcie diabełki ! Przychodzę do was z nowym kosmetykiem  ATOPIS novaclear . Testuje je dla was od tygodnia i muszę się pochwalić jakże tym wspaniałym produktem!

Dermokosmetyki Novaclear ATOPIS to produkty do codziennej pielęgnacji dla osób ze skórą suchą,wrażliwą i atopową. 


Pierwsze pod lupę biorę żel do mycia twarzy i ciała. 
Ja tego produktu używałam tylko do twarzy i muszę przyznać że świetnie oczyszcza twarz . Myjąc nim rano i wieczorem twarz muszę przyznać że kondycja mojej skóry się bardzo poprawiła .  Produkt jest duży,starczy na naprawdę długo! Strukture ma typowo żelową . Muszę także wspomnieć że ten produkt prócz swojej delikatności ,zaskoczył mnie brakiem zapachu więc nie powinien uczulać! :) 

Drugim produktem do kompletu jest krem który zachwycająca radzi sobie z moją atopową i suchą skórą. On także przyczynił się do poprawy kondycji mojej skóry i bardzo dobrze się nią zaopiekował. Bez niego ani rusz ! :)


Musimy pamiętać że, te kosmetyki są stworzone dla skóry atopowej,suchej i wrażliwej.
Mają nie powtarzalny skład czyli nie zawierają substancji chemicznych,zapachowych a także barwników. Do tego ich PH 5,5 jest przyjazne dla skóry! 



#ATOPISnovaclear


Instagram:
black_lips_devil

e-mail:
blacklipsdevil@wp.pl

YouTube:
https://www.youtube.com/channel/UCwa3zIXv7Q4nzyL97OEMvdg



Komentarze

Popularne posty