AVON- clearskin

Cześć, ponieważ długo nie pisałam stwierdzilam że, zrobię najbardziej lubianą serię czyli test kosmetyków . Postwiłam na AVON i jego serie CLEARSKIN .

1. Black Mineral Mask :

  • cena : ok.20zł
  • pojemność: 75ml
  • ważny skład : wyciąg z oczaru wirginijskiego i eukaliptusa 
  • czas użycia: ok. 10-15min 


Jest to maska głęboko  oczyszczająca i musze przyznać ,że naprawde oczyszcza . Jednak warto przed zastosowaniem polezeć z ok.5minut z gorącym ręcznikiem na twarzy ,wtedy maska lepiej wniknie w skóre. :) 

2.Liquid Extraction Strip 

  • cena: ok. 20zł
  •  pojemność : 30ml
  • czas użycia: ok. 10-15 min
Jest to niebieski glut którego nakłądamy na miejsca z wągrami , glut zastyga i odrywamy w postaci plastra wraz z wągrami . Jednak niestety u mnie to nie działa ,nie wychodzi nic oprocz malutkich wloskow :) .


3. Black Exfoliating Cleanser 

  • cena: ok .20zł
  • pojemność: 75ml
  • ważne skład : wyciąg z oczaru wirginijskiego i eukaliptusa
  • czas użycia: -
Jest to rewelacyjny czarny oczyszczający żel do twarzy który możemy używać codziennie. Delikatnie zbiera złuszczający sie naskórek i świtnie oczyszcza twarz i pory.

Muszę przyznać że tym razem AVON mnie zaskoczył i spełnił moje oczekiwania , a czy spełnił wasze? :)

INTAGRAM: black_lips_devil
SNAPCHAT: xmlodykotx

Komentarze

Popularne posty