Dlaczego przestałam pisać?

Hej z tej strony Wiktoria :) . Długo mnie tutaj nie , w sumie ponad dwa miesiące. Przez ten czas dostałam wiele pytań "dlaczego już nie piszę bloga" oraz "dlaczego już nie nagrywasz na YouTube. W tym poście chciałabym wyjaśnić moją nieobecność .
Zacznę od tego że miałam małe kłopoty w szkole i musiałam skupić się na szkole,aby zdać i wyjść z gimnazjum . W wakacje nie pisałam ponieważ jakoś nie miałam czasu. to gdzieś pojechałam to tu to tam i tak wyszło, ale o wakacjach opowiem w następnym poście. :) 
Nie nagrywam na YouTube ponieważ mój laptop odrzuca mi wszelkie programy do obróbki video i nie mam na czym montować filmów ale postaram się jak najszybciej coś z tym zrobić i jak tylko pojawi się film na YouTube pierwsze źródło informacji bedzie oczywiście dzwoneczek oraz instagram. 
Licze że o mnie nie zapomnieliście i będziecie dalej z chęcią czytać mojego bloga,obserwować instagrama i wyczekiwać filmu na YT. Następny post pojawi się jeszcze dzisiaj na temat moich wakacji dlatego serdecznie was zapraszam. :) 

Komentarze

Popularne posty