Dni gorące non stop świeci śłońce... :)

Co robiłam w wakacje? 

W tym poście postaram się wam opowiedzieć co robiłam,gdzie byłam w tegoroczne dwa najlepsze miesiące każdego nastolatka czyli... wakacje! :)




A więc pierwsze dni wakacji spędziłam domu ponieważ mój chłopak codziennie pracuje a ja nie mieszkam w mieście wiec trudno było gdzie kolwiek z kimś wyjść więc spędziłam pierwsze dwa tygodnie w domu.Gdy miałam chwile przemalowałam włosy na blond.
Później poleciałam pierwszy raz sama samolotem do Anglii do mojej rodziny. Głównie spędzałam tam czas z moją kuzynką Natalią . Poznałam jej przyjaciół ,znajomych i uważam że ludzie tam są naprawdę mili i fajni. Nie zostawałam odtrącona ze względ braku znajomości języka ,wręcz przeciwnie! Jej znajomi próbowali ze mną rozmawiać
pytali czy wszystko u mnie w porządku i że moge tu zostać,bo w Anglii jest fajnie :)  hehe naprawde wspaniali ludzie ! Oczywiście chodziłam po sklepach,nie mogłabym ominąć primarka! :) Zrobiłam tam po raz pierwszy sobie rzęski i muszę przyznać że jest to super sprawa ale na temat rzęs postaram się zrobić oddzielny wpis :) . W Anglii dowiedziałam się wielu rzeczy o ktorych nie miałam pojęcia na przykład to że osoby przed ukończeniem 18 roku życia nie mogą chodzić na żadne imprezy do klubu ,baru itp. dlatego młodzież urządza sobie domówki. Tak samo jest z alkoholem i papierosami jeżeli jedna osoba ma dowód a na przykład jej znajomi którzy stoją z nią przy kasie nie posiadają dowodu osobistego srzedawca nie sprzeda papierosów ,alkoholu itp. Nauczyłam się tego aby nigdy nei kupować sobie w Anglii jedzenia w Mc Donaldzie ponieważ u nich Mc Donald smakuje o tysiąc razy gorzej niż nasz Polski :) . Gdy wróciłam do Polski z lotniska odebrał mnie mój chłopak ,brat oraz dziewczyna mojego brata . Kilka dni później wraz z chłopakiem spedziliśmy super dzień w krynicy
morskiej i w drodze powrotnej zajechaliśmy na obłędną pizze jednak nazwy miejscowości i pizzerii nie pamiętam . Nastepnei wraz z kuzynka Eweliną moim bratem i jego dziewczyną ,pojechaliśmy na baseny do Sopotu! :)


Później już nigdzie nie wyjeżdżałam ponieważ pracowałam w restauracji wraz z moim chłopakiem jako pomoc kuchenna by sobie dorobić ,dwa tygodnie po dostaniu drugiej wypłąty stwierdziłam że praca się opłaca a tym bardziej ciężka praca ,ponieważ nareszcie spełniłam swoje marzenie o posiadaniu maszynki do tatuażu. W dni wolne od pracy wraz z moim chłopakiem i znajomymi robiliśmy sobie wycieczki do Mc Donalda czy organizowaliśmy dla naszej ekipy jakiś ognisko . Ogólnie wakacje uważam za udane szkoda tylko że musiała odejść z pracy z względu na nową szkołę ,a co do nowej szkoły uczę się w zawodzie fryzjer . :)
A może i ty spędziłeś jakoś fajnie wakacje ? opowiedz o swoich wakacjach w komentarzu ,napewno z chęcią przeczytam! :)








WPADNIJ NA:
INSTAGRAM:  black_lips_devil

Komentarze

Popularne posty