2000 wyświetleń! - 3 Beauty gadżety hit czy kit?

HIT? czy KIT?

Wiele sprzedawców oferuje nam różne gadżety upiększające,niektóre dziwne a niektóre ciekawe...Ale czy wszystko działa jak powinno? Warto czy nie? Wszystkiego się dowiesz!

1.Być jak Kaylie Jenner...powiększamy usta!
Pozwoliłam sobie wytestować LipStar i muszę powiedzieć że nie wiem co o tym sądzić! Moje usta powiększyły się jednak efek nie trwał długa i wyglądałam jak kaczuskza. Ale nikt nam nie powiedział że to bedzie sie trzymać np.6h ... :) Funkcje spełnia!
Podsumowanie: HIT 

2.Robienie kreski za pomocą zalotki...
Próbowałaś i się nie udało i myślisz że jesteś nieudolna ? Nie martw się to ściema! Wiele próbowało i wielu bezie próbować to nie jest prawda,tak się nie da :)
Podsumowanie:KIT

3.Sznureczkowa maszynka do usuwania włosków na twarzy
Niestety nie mam zdjęcia,ale na pewno wiele z was będzie wiedziało o co chodzi.To taka maszynka którą przykładamy do włosków na twarzy (meszku) i jej sznureczki powinny je bezboleśnie usuwać, niestety naprawdę w to wierzyłam,lecz się zawiodłam. Jet to tak bolesny zabieg że nie można wytrzymać z bólu :/ .
Podsumowanie: KIT

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Komentarze

Popularne posty