Kolor oczu a kolor cieni- oczy brązowe

Na początek krótkie ogłoszenie duszpasterskie :3 
Od dzisiaj startujemy z serią " Kolor oczu a kolor cieni " Codziennie będę opisywała inny kolor oczu ,mam nadzieje że spodoba wam się ten pomysł ,stwierdziłam że napisanie tego w jednym poście byłoby zbyt długie i wole rozłożyć to na kilka postów, startujemy oczyskami brązowymi!


Oczy brązowe

Na pierwszy ogień wybrałam oczy brązowe z względu na to że ma je znaczna liczba ludzi i jestem sama posiadaczką oczu brązowych. Z tego powodu możemy zobaczyć wiele dziewczyn o brązowych oczach które po prostu mają źle dobrany makijaż oczu do ich koloru. Zacznę od kolorów...
[zdjęcie instagram: black_lips_devil ]

Kolory takie jak :
-Fiolety 
-Zielenie
-Bordowe
-Czerwone
-Granaty
-Niebieski 
-Złoty
-Limonkowy 
Są jak najbardziej dla Ciebie!!! :)

Uważaj na kolory takie jak:
-Pomarańczowy
-Różowy
-Żółty
-Cienie brokatowe czerwone
Te kolory mogą zrobić Ci krzywdę !!! :
Nie bój się używać kolorów, one są jak najbardziej dla Ciebie! 
Bycie posiadaczką oczu brązowych to same szczęście ! Dobrze Ci zarówno w kolorach bardziej stonowanych jak np. Brązy czy czerń . Ale nie zapominaj że możesz zaszaleć z kolorami ! Kolorowe cienie na powiece sprawią że twoja tęczówka będzie bardziej wyraźna ! Spróbuj,bo warto! :)
Mam nadzieje że wszelki problem z wyborem koloru miną ! 
A już jutro oczy hmmm... niech się zastanowię , niech będą zielone! Widzimy się jutro ok. 21.30 :)
Miłego wieczorku :) 

Komentarze

Popularne posty