WoW! Test kosmetyków za 6 złotych!

Osoby które przeczytały wczoraj post do końca wiedzą już co dla was testowałam przez cały dzisiejszy dzień!

Może zacznę od tego że testowałam dla was bazę pod makijaż (6 zł) , korektor (6 zł) i pomadkę matową (6,50 zł) z firmy REVERS . 


A więc ja swój makijaż wykonuje o godzinie 6.00 ,skończony jest ok.6.30 . 
A więc zaczęłam od nałożenia bazy a na nią podkładu z revlona .Na początku troszkę się wystraszyłam ponieważ jest to baza silikonowa ale szybko okazało się że jest naprawdę świetna!Z czystym sercem mogę ją polecić ! 

Następnie użyłam korektora,nakładam go pod oczy i brwi oraz nad łuk brwiowy. Musze przyznać że to jeden z najlepszych korektorów jaki miałam i będę go używać ! ;) 

Ostatnią rzeczą jest pomadka,trzymałam za nią kciuki jednak zawiodłam się, na ręku miała bardziej intensywny brązowawy kolor,na ustach jest bardziej brzoskwiniowa. Mat tak samo jak trwałość jest bardzo słaba! Zawiodłam się ! :/ 

Trwałość oprócz pomadki oceniam na bardzo dobrą ! o to zdjęcie po 11 godzinach oraz 2 godzinach spędzonych na wf:

Wszystko wygląda dość świeżo,jak na kosmetyki w cenie 6zł jestem bardzo zadowolona !
A i nie zwracajcie uwagi na moje miny na zdjęciach,po prostu z rana wyglądam dość dziwnie ;)

Miłego wieczorku i do jutra! ;) 

Komentarze

Popularne posty