Jak dbam o moją cerę ?

Nieskazitelna cera,podstawą każdego dobrego makijażu...

Niestety jestem posiadaczką cery problemowej, mam suchą skórę z skłonnościami do przebarwień i niedoskonałości. Na szczęście moja skóra uległa poprawie gdy zaczełam o nią bardziej dbać i nawilżać. W wieku 12 lat zaczełam mieć problem z trądzikiem i niestety zaczełam sobie niszczyć skórę jeszcze bardziej ciężkimi podkładami typu Rimmel Stay Matt co zapychało mi pory i było co raz gorzej do tego byłam na tyle leniwa że nie zawsze na noc go zmywałam i po prostu rano chusteczkami dla niemowląt które podrażniały mi jeszcze bardziej skórę zmywałam na szybko i nakładałam mój pomarańczowy podkład... W wieku lat 14-15 zaczełam używać toniku do demakijażu co poprawiało kondycje mojej skóry.

Pierwsza rzecz jaką powinnaś zrobić zakupić płyn micelarny do demakijażu,najlepiej nawilżający skórę, ja używam z nivea :)

Następnie używam Garnier czysta skóra,podczas mycia nim twarzy od razu robię sobie peeling i usuwam resztki makijażu z zakamarków takich jak płatki nosa czy broda :)

Kolejną rzeczą jaką robię 2-3 razy w tygodniu jest maseczka,najbardziej lubię z glinką białą ale dzisiaj mam taką z marion spa :) 



Rano myje twarz bioliqiem :) 

Dodatkowo codziennie rano biorę jedną tabletkę visaxinum zdania na temat tych tabletek są podzielone, jednak mi ona jak najbardziej pomagają i nie mam złej opinii na ich temat :) 


Pamiętaj! Czym mniej podkładu tym lepiej! Zamiast nakładać dużą warstwę podkładu ,zadbaj o swoją cerę,a już nie długo lato i będziemy chodziły bez makijażu :) 
Dobranoc wszystkim diabełkom :)

Komentarze

Popularne posty