Kolor oczu a kolor cieni- oczy zielone

Oczy zielone

Czy wiesz że oczy zielone ma tylko 2% populacji? :) Ale posiada je moja mama dlatego wybrałam jako drugie oczy zielone i ten post jest dedykowany dla niej ❤

Oczy zielone to kolor bardzo rzadki dlatego powinniśmy być dumnymi posiadaczami takich oczu :) . Podobają się one wielu osobom dlatego powinniśmy je eksponować, ale jak? oczywiście dobrze dobranym makijażem który uwydatni nasz kolor. 
Pasują kolory takie jak:
-fiolety
-róże
-brązy
-czerń
-złoto
Kolory które mogą zrobić nam krzywdę:
-wszystkie odcienie zieleni
-niebieski
-czerwień
-srebro

Na pewno świetnie będzie wyglądała "Harmonia kamei" czyli harmonia trzech barw leżących koło siebie ,nie są to odcienie tego samego koloru ale na kole chromatycznym leżą koło siebie np.Czerwień ,róż,łosoś 

Propozycja makijażu: 

Mam nadzieje że pomogłam z wyborem koloru do oczu zielonych :)
Przepraszam za brak postu wczoraj ,niestety źle się czułam ale nadrobiłam :)
Miłego dnia ♡♡♡

Komentarze

Popularne posty