Hej, mam na imię Wiktoria ur.10 listopada 2001 r.

Mamy dziś 09. 03. 2017 r. to mój pierwszy i na pewno nie ostatni wpis na tym blogu. Mieszkam w Iławie chodzę do 3 klasy gimnazjum. Interesuje się rysowaniem uwielbiam rysować co jest połączone z moimi marzeniami co do zostania tatuażystą :) . Lubie wykonywać makijaż za równo na kimś jak i na sobie,co będziecie mogli zobaczyć właśnie tutaj tak jak różne stylizacje. Może będę też wstawiać jakieś swoje szkice, nie wiem okaże się... wszystko wyjdzie w praniu :p. Mam chłopaka z którym jestem od 22. 03. 2015 r. ma na imię Igor i go bardzo bardzo kocham jest najlepszym chłopakiem na świecie :) . Lubie także robić zdjęcia bawię się tak trochę w amatorskiego fotografa :). Mam starszego brata który ma na imię Patryk, jest ode mnie starszy o 3 lata.  
Myślę że napisałam to co powinniście wiedzieć o mnie na początek :). Zapraszam was na mojego ⇸ instagrama: black_lips_devil

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty