(2017-03-09 18:18)

Skoro się przywitałam i przedstawiłam to czas na post w temacie :)         

Może zacznę od tego jak wyglądam bo to bardzo ważne jak mamy rozmawiać o makijażu i części garderoby :) . Mam 165 cm wzrostu,brązowe oczy,bardzo jasną cerę. Z natury jestem ciemną blondynką ale na dzień dzisiejszy jestem brunetką. :)
                                             Co do ubioru, staram się ubierać w miarę ładnie i wygodnie jednakże staram się stworzyć jakiś własny uniwersalny styl,bo po co wyglądać jak wszyscy ? nie powinniśmy wyglądać tak jak druga osoba,ona powinna nas inspirować,nie powinniśmy stawać się jej klonami :). Jak czuć i wyglądać jak milion dolarów ? Bądź sobą ! Zrób wszystko by twoje życie w Eden zamienić, nie patrz na innych to Ty wiesz jak chcesz wyglądać i wiesz co jest dla Ciebie dobre :). Bądź sobą, ŻYJ. :)
                                            Na pewno spotykałyście się z modą w stylu kabaretki pod spodnie z dziurami itp. :) Osobiście uważam że to fajne,wygląda bardzo ładnie jednak przeraza mnie gdy widzę te kabaretki i takie no dość grubszej osoby i te kabaretki są naciągnięte na jej brzuch i ma założony do tego crop top , naprawdę nie wygląda to zbyt estetycznie, wręcz kojarzy mi się z szynką z mięsnego :p oczywiście nikogo nie chce tym obrazić ,to tylko moje przemyślenia :). A więc co z kabaretkami ? Ja jestem jak najbardziej na tak! Ale pamiętajcie ... wszystko dobre ale z umiarem :)
Co do makijażu... hmmm co trzeba użyć aby wyglądać dobrze ? Najlepiej nic :p ale to oczywiste że każda dziewczyna już jako dziecko patrzyła na mamę i myślała "kiedyś też będę się tak malować" i w końcu dochodzimy do wieku gdy podkradamy mamie kosmetyki i sobie zaczynamy nimi ciapać po twarzy,to normalne! Każdy tak robił , mija parę lat i zaczynamy się malować na co dzień, kupujemy pierwsze kosmetyki na ogół jest to jakiś tańszy błyszczyk tusz do rzęs który zamiast robić pięknych wydłużonych rzęs,robi jakieś nóżki pająka ,następną rzeczą jest pomarańczowy krem bb lub podkład który robi z naszej twarzy maskę , i tak pomalowane dumne z swojego makijażu czujemy się piękne :D . Jednak nadchodzi czas gdy zauważamy że coś jest nie tak i bierzemy większą ilość pieniędzy kupujemy droższe kosmetyki,uczymy się swojej twarzy, oglądamy YouTube , kombinujemy aby wszystko wyglądało jak trzeba i prawidłowo! Dla takich osób które nie mają czasu na jakieś makijaże oczu itp a chciałaby wyglądać dobrze mam do polecenia taki "niezbędny zestaw" z Artdeco tusz do rzęs (40zł) podkład (140zł) korektor pod oczy (ok. 60zł) zielony korektor w kredce to zakrywania czerwonych punkcików (ok. 40zł).
[zdjęcie instagram: black_lips_devil]
Jednak po pewnym czasie dalej kombinujemy z makijażem, zaczynamy konturować twarz,malować powieki, używać najdziwniejszych kosmetyków o których nawet nie pomyślałabyś aby zakupić. A więc mogę zaproponować zakup pędzli bądź gąbeczki ja osobiście używam pędzli do makijażu a gąbeczki do blendowania, ale to wszystko wyjaśnię w swoim czasie co jak i gdzie na razie zajmiemy się kupnem kosmetyków ja używam pędzli Hakuro ceny zestawów wachają się 200-300 zł może i więcej ale oczywiście możemy zakupić tańsze polecam pędzle z włosia syntetycznego i ważne aby były miękkie ale o pędzlach też zrobimy oddzielny post jak i o każdym kosmetyku użytku codziennego na razie zajmijmy się ogółem potrzebujemy fluidu na zdjęciu mamy maxfactor  (60zł) jednak po nałożeniu podkładu nasza twarz będzie się świeciła i cały makijaż się zmażę ponieważ nie będzie dobrze zabezpieczony dlatego powinniśmy kupić puder na zdjęciu widnieje IsaDora (72zł) . Co do konturowania mamy dwie opcje na sucho i na mokro na morko mamy na zdjęciu paletkę Hean (26zł) oraz w kamieniu brązer kobo (25zł) i rozświetlacz także kobo (ok.25zł). Kolejną rzeczą jest podkreślenie oczu, każda dziewczyna marzy o idealnej kresce o takim kocim spojrzeniu więc sięgamy po eyeliner na zdjęciu wibo (15zł) ,ale jakby wyglądało oko bez rzęs? na zdjęciu znowu pojawia się mascara Artdeco (40zł) na koniec zostają nam usta w tym sezonie stawiam na mat! czyli Golden Rose kredka do ust (ok.15zł). 
[zdjęcie instagram : black_lips_devil ]
To tyle na dziś teraz chyba każda z was wie co kupić do podstawowego makijażu :) Oczywiście zostaw coś po sobie np. komentarz i zapraszam na instagrama! miłego wieczorku ;*

Komentarze

Popularne posty