4000wyświetleń - Panie lasu wiedźmin 3

Oczywiście ta postać ma dwie twarze ale wybrałam tą bardziej naturalną ponieważ nie miałam ani silikonu,ani wosku ,ale się starałam mam nadzieje że docenicie moją pracę z względu na to że ostatnia charakteryzacja z Wiedźmina 3 bardzo przypadła wam się spodobała,więc postanowiłam was sprawdzić i zrobić postać bardziej drugą planową a jak mi wyszło to już wy ocenicie! Zapraszam :) 


1. Zaczynamy tak jak zawsze czyli nakładamy korektor,podkład malujemy brwi ale tutaj następuje konturowanie na mokro a to nic trudnego! Tutaj pomógł mi mokry beauty blender i paletka do konturowania z hean. Oczywiście po wykonaniu lini musimy to dokładnie rozblendować :) . 



2.Następnie po przysypaniu pudrem i konturowaniu na sucho przechodzi czas na oczy,oczy robimy bardzo delikatnie ,powieka na biało i tylko kącik zaznaczamy brązowym cieniem zrobiłam to przy pomocy paletki wibo neutral eyeshadow palette. Następnie tuszujemy rzęsy bardzo naturalnie.


3. Tak jak mówiłam każda postać ma w sobie coś charakterystycznego,moja dzisiejsza bohaterka ma jakże modne piegi,a jak je wykonać? Odsyłam do poprzednich postów : ) .


4.Na usta nakładamy jakąś pomadkę w kolorze zbliżonym do naszych ust, najlepiej jakbyśmy pokręciły końcówki włosów,zrobiły ewentualnie lekkie fale i nałożyły kwiatki na włosy,ja nie kręciłam ponieważ nie wiem gdzie uciekła moja prostownica ;) . 


5. Każda nawet najpiękniejsza kobiet ma jakąś wadę , ta jest demonem więc przyda nam się krew. Ponieważ ja jestem leniwą osobą której nie chce się robić sztucznej krwi,użyłam ketchupu,ale przecież każdy wie o co chodzi :p  : ) 


6. I to tyle,a moja charakteryzacja prezentuje się tak: 





Mam nadzieje że jesteście ze mnie dumni :).
Zapraszam was na insta:
black_lips_devil
Facebooka:
https://web.facebook.com/blacklipsdevil/?ref=aymt_homepage_panel
Napisz do mnie:
blacklipsdevil@wp.pl

I pamiętaj o tym że 6,500wyświetleń bloga i wlatuje kanał n YouTube! :) 


Dziękuję za 4000 wyświetleń,pamiętajcie że każda kropla wody sprawi szklankę bardziej pełną,jesteście najlepsi! Dziękuję! :) 

Komentarze

Popularne posty