Sztuczne piegi HIT !

Piegi na nosku ! Hit wiosna/lato 2017!

Wiesz już co będzie hitem na wiosne/lato? Tak właśnie to piegi ! Niestety natura nie jest dla mnie tak jak dla większości osób łaskawa na tyle aby od słońca wychodziły mi piegi tak jak niektórym osobom ale na pomoc przychodzi kredka ! :) 


Oczywiście możemy pójść na skróty i zakupić gotowe piegi jako tatuaż ale to będzie nam odchodzić i wyglądać nie estetycznie. Dlatego moim sposobem na piegi jest po prostu brązowa kredka.

1. Zaczynamy po prostu od wykonania codziennego makijażu bez używania pudru ;) 

 
2.Biorę moją ulubioną brązową kredkę z ARTDECO "Magic eye liner" kolor 68


i  po prostu nie dbale robię małe i duże kropki nie równo na nosie i policzkach .


3.Gotowe kropeczki lekko wklepuje w twarz aby wyglądały jak piegi a nie jak ogromne wągry ;) .


4. Kolejna rzeczą jaką trzeba zrobić to przypudrowanie je pudrem sypkim, ja to zrobiłam jakimś z avonu :) . 


5.Na koniec dodajemy troszkę różu abyśmy wyglądały świeżo i naturalnie. :) 


I gotowe! Bądź super modna w 2 minuty! :) 


 Przypominam że na 6,500 wyświetleń startuje z kanałem na YouTube! :D 

Miłego wieczorku diabełki ! :))) 

Komentarze

Popularne posty