Charakteryzacja Diana League of Legends

I oto ostatnia charakteryzacja w tym miesiącu,dziś witamy Diane!



A więc oczywiście mi sie nie chcialo zmywac dzisiejszego makijażu czyli do odtworzenia potrzebujemy korektora,podkładu,kresek które i tak później przedłużymy i uwaga nie malujemy brwi!



Następnie wykonujemy bardzo mocne konturowanie i kuleczkami brązującymi (ja użyłam tych z avonu) brązujemy twarzy po bokach,nasza twarz powinna być całą w brązerze i rozświetlaczu.


Do oczu używamy tylko białego i czarnego cienia,czarny cień nakładamy na całą górną i dolną powiekę, a biały dajemy tylko w kąciki oka, do zrobienia charakterystycznych "kresek" używamy eyelinera ja tutaj przedłużyłam swoją i po prostu do niej dorysowałam pozostałe. Na brwi nałożyłam tą białą odżywkę z eveline i lekko przysypałam białym cieniem.


Na koniec wykonuje kółko i leżący księżyc na czole do tego użyłam białek kredki. Usta maksymalnie powiększamy matową pomadką ja użyłam z golden rose w kolorze 13 .



Co do włosów mozemy je zaczesać i na płasko położyć do tyłu ale ja swoje po prostu bardziej rozstrzepałam i myślę że też wygląda to całkiem spoko :) . 


I to tyle nic trudnego,charakteryzacja prezentuje się tak:



Oczywiście zapraszam was na instagrama:  black_lips_devil
Oraz przypominam o tym że jak tylko wbije tutaj 6,500 moich diabełków odrazu ruszamy z kanałem na You Tube :) . 

Komentarze

Popularne posty