Poznań Motor Show

Poznań Motor Show 09-04-2017r.



Zacznę od tego że wstałam o 4.00 zebrałam i i wyjechalismy z domu o godzinie 4.50 o godzinie 5.10 byliśmy u mojego chłopaka. O godzinie 5.45 wyruszamy,zjadłam moje ulubione śniadanie co mogliście zobaczyć na moim instagramie czyli dayup :) . Dojechaliśmy o godzinie 10.25 ,jechaliśmy wolno,bardzo spokojnie i oczywiście co miasto była przerwa na siku ;) . Z Motor Show wyszliśmy o godzinie 15.30 i pojechaliśmy do galerii tam zjedlismy obiad i połaziliśmy po galerii gdzie kupiliśmy ładowarke do telefonu i bluzkę dla mnie. Wyjechaliśmy o godzinie 18.00 po półgodzinnym staniu w korku. Po drodze zajechaliśmy jeszcze do Mc donalda . W domu byłam o godzinie 23.00 . Dlatego wczoraj nie było wpisu za co bardzo bardzo przepraszam. A oto kilka zdjęć : 


































Czy warto? Myślę że tak. Bardzo dużo do oglądania, każdy znajdzie coś co go zainteresuje,oczywiście można było kupić ciuchy motocyklowe,części itp. Chyba każdy kto tam był się nie zawiódł. :) 

Komentarze

Popularne posty