Charakteryzacja Ciri Wiedźmin 3

Dzisiaj druga charakteryzacja tym razem Ciri z Wiedźmina 3

1. Na mój dzisiejszy makijaż nakładam na całą twarz mój najaśniejszy kamuflaż z revers w odcieniu 101 . W celu pobieleniu mojej skóry . 


 
 
2. Zaczynam standardowo od oczu. Na oczy nie dbale nakładam czarny cień z loreala oraz biały z tej samej firmy w kąciki.


3. Ponieważ Ciri mi przekrwione oczy, w kąciki i na linie wodną oka nakładam czerwoną bardzo błyszczącą szminkę " just lips " w kolorze 9 .



4. Charakterystyczną rzeczą na twarzy Ciri jest rana. Do tego używam ciemniejszy korekto z este lauder.


daje na to pomadki Golden rose w kolorze 13 i 15 następnie je ze sobą mieszam na tej ranie i przypudrowuje ciemnym pudrem aby rana wyglądała na lekko brudną. 



5. Ciri usta są świeże,bardzo kobiece i pełne dlatego ja musiałam powiększyć swoje,pomalowałam je mieszanką użytą do rany .


I oto cała charakteryzacja,prezentuje się ona tak: 




To tyle,dla chcącego nic trudnego!

Byłeś już dzisiaj na instagramie? ---> black_lips_devil
Napisz do mnie! ----> blacklipsdevil@wp.pl

Pamiętaj !
6,500 wyświetleń i ruszamy z kanałem na YT!

Dobranoc diabełki! :)

Komentarze

Popularne posty