Naturalny szybki makijaż

A więc dzisiaj pokaże jak robię mój najbardziej naturalny makijaż i bardzo szybki do tego tani ;) 

1. Zaczynamy od nałożeniu kremu BB z Under twenty ja mam kolor w odcieniu 01. Nakładam zmoczoną gąbeczką. :) 

2.Nakładam korektor pod oczy z revers w kolorze 101. 

3.Maluje lekko brwi pomadą z freedom w kolorze chocolate 

4. Następnie nakładam puder w kamieniu z IsaDory odcień 69 

5. Tuszuje rzęsy maskarą z lovely 

6.Na koniec malujemy usta ja pomalowałam znienawidzoną przez mnie pomadką z inglota w kolorze fioletowym ,niestety nie wiem co mnie pokusiło aby jej użyć. 

I to tyle makijaż jest lekki i mało pracochłonny. 


Życzę wszystkim wesołych świąt wielkanocnych :) 

Zapraszam tradycyjnie na:
instagrama :  black_lips_devil
na facebooka: https://web.facebook.com/blacklipsdevil/?ref=aymt_homepage_panel

możesz także się ze mną skontaktować za pomocą e-maila : 
blacklipsdevil@wp.pl

Przypominam o tym że jak będzie 6,500 wyświetleń wjeżdżamy z kanałem na you tube ! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty