8,000 wyświetleń

Ponieważ z dnia nadzień liczba wyświetleń zwiększyła się o 2,000 za co bardzo dziękuję! :) Na 6,500 wyświetleń obiecałam kanał na You Tube i oczywiście dotrzymałam obietnicy i kanał został utworzony dzisiaj. Nie spodziewałam się, że to tak szybko wejdzie i myślałam, że mam na to jeszcze ok. tydzień dlatego nie ma żadnego filmiku, ale nie martwcie się, postaram się dodać jak najszybciej.
Jeszcze raz bardzo dziękuję, nadal możecie śledzić liczbę wyświetleń, która znajduje się na pasku po lewej stronie bloga. Aby nie przegapić pierwszego filmu, zachęcam do subskrypcji kanału. Bardzo, bardzo dziękuję. Życzę miłego wieczorku. :)

You Tube:

https://www.youtube.com/channel/UCwa3zIXv7Q4nzyL97OEMvdg

Instagram:

Black_lips_devil

E-mail:

blacklipsdevil@wp.pl


Komentarze

Popularne posty