5 żenad mody - cz.2

Widziałam że ostatnie żenady mody bardzo wam się spodobały więc postanowiłam zrobić część 2 :)

1. Dziura na tyłku - instagram oszalał na widok dziur na pupie lub pod pupą, o ile udało mi się zaakceptować ogromne dziury na udach to zagiął mnie trend z dziurą pod pośladkiem...

2.Nagie zdjęcia na instagramie- oglądając instagrama możemy z pewnością zauważyć że co drugie zdjęcie to zdjęcie pośladków a co czwarte jest po prostu nagie. Robią to celebryci zarówno jak i zwykli ludzie.

3.Brak akceptacji poglądów drugiej osoby- możemy zauważyć że ostatnio ludzie strasznie podzielili się na tak zwane "fejmy" np. tumblr girl i na wyrzutów którzy mają swój styl i chcą pokazać tym siebie zamiast tego spotykają się z ogromną krytyką w internecie zarówno jak i w życiu codziennym.

4.Fejm na znane marki - Coraz więcej widzi się dzieci bądź młodzież w gimnazjum która po prostu szpanuje najdroższymi markami od Calvina Kleina po Giorgio Armani . Czy Tylko metka świadczy o człowieku? Nie wiem co daje takim osobom gumka na majtkach i logo na czapce...

5.Stringi wystające nad spodnie- Na pewno każdy z nas chodź raz widział czy to w szkole czy gdzieś namieście jakaś pani ( bądź pan) miała (miał) wystające stringi nad spodnie.... Proszę was nie róbcie tak ! 


To tyle na dziś! Dajcie mi znać co o tym myślicie :) 

Zapraszam na instagrama: black_lips_devil 

I pamiętajcie o tym że 6,500 wyświetleń i ruszamy z kanałem na YouTube !

Komentarze

Popularne posty