Charakteryzacja JINX League of Legends

Dzisiejszy post będzie troszkę luźniejszy,zrobię coś co uwielbiam robić czyli charakteryzacje.

Wybrałam postać Jinx z League of Legends ponieważ ikonka na moim laptopie mi tak podpowiedziała. Charakteryzacja została zrobiona w ok. 20 minut więc nie jest jakoś super dopracowana ale oczywiście może posłużyć za inspiracje :) .


1. Z tego powodu że jestem strasznym leniem to nie zmyłam mojego makijażu w którym byłam cały dzień i nic już do niego nie dokładałam w formie fluidu czy pudru ale w celu odtworzenia tej charakteryzacji powinniśmy zacząć od bazy pod makijaż,korektora na wypryski oraz podkładu.


2. Niebieski brwi JINX to chyba rzecz na którą najbardziej zwracam uwagę,zaraz po jej niebieskich włosach więc pomalowałam swoje także na niebiesko,niestety nie powiem wam jaka firma czy paletka ponieważ sama nie wiem skąd mam ten cień. 


3. Następnie poprawiłam moją kreskę kredką czarną z eveline wraz z dolną powieką i lekko roztarłam.


4. Dodałam na ruchomą powiekę cień z paletki nude tude w kolorze "sexy" i roztarłam cieniem z paletki wibo neutral eyeshadow palette odcieniem o nazwie "magic  touch"  oraz przybrudziłam lekko te kolory odcieniem " smoky black" z tej samej paletki oraz wytuszowałam rzęsy maskarą z wibo. 


5.Na koniec wykonturowałam bardzo mocno twarz z naciskiem na samą brodę ponieważ JINX ma bardzo zarysowany pod brudek w kształcie "pupy" . Dołożyłam moją perukę którą kupiłam kilka lat temu za 5zł więc nie daje jakiegoś super efektu i się nie układa dodatkowo kiedyś obciełam jej grzywkę i nie wygląda tak jak powinna. Ale ważne że zrobiłam charakterystyczne warkoczyki. 



6. Na usta oczywiście dałam jakiś błyszczyk z avonu  i gotowe! ;) 



To tyle :) Nic trudnego a dość efektowne i przepraszam bardzo za jakość zdjęć ale moje światło ostatnio mnie zawodzi :).
Przypominam o tym że:
6,500 wyświetleń i ruszamy z kanałem na YouTube!
Dobranoc :)

Komentarze

Popularne posty